Selasa, 6 Mac 2012

tentang dia

mimpi itu mainan tidur. benar. 


bagaimana bila kita bermimpi mengenai seseorang yang sudah lama kita tidak menyebut namanya, tidak bertemu dengannya, tidak berbicara bersama.. dan juga telah lama tidak mengenangnya?


dia.
tidak pernah ada hubungan apa-apa.
dia. sekadar sahabat istimewa.
namun impaknya dalam hidup, hanya Tuhan yang mengerti dan memahami.
dia mungkin tidak pernah tahu, dan takkan pernah tahu apa ada dalam hatiku.
namun sahabat.
ketahuilah, aku sangat merindui kamu.


walaupun rindu itu mungkin tidak lagi 'halal' untuk kamu.
atau untuk aku.
aku mengaku.
aku sangat merindui kamu.




hanya dengan kamu, aku mampu berkongsi segala isu.
kecuali, tentang apa dalam hatiku,... padamu.


untuk hubungan kali ini, 
aku tidak akan pernah menyebut namamu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan