Isnin, 6 Jun 2011

sakit

baru hari kedua di penang. selesai urus tentang bilik kelmarin, hari ini dilanda demam pula. sedihnya, ingat hari ni nak ronda-ronda penang sendiri. tapi dah dalam keadaan ni, aku macam kucing sakit pula... huhu..:(


tolong... sakit kepala....

erm, mungkin kejap lagi aku gagahkan diri juga ke pejabat pos nak kirim barang buat dua orang sahabat aku di sabah. sedih, pulang kl hari tu tak berkesempatan bertemu mereka berdua. 

erm, selain sakit, kelmarin juga merupakan hari yang melegakan debaranku selama lebih sebulan. keputusan peperiksaan semester 2 2010/2011 diumumkan.seperti  biasanya, aku mengekalkan konsintensi dengan PNGK 3.36. keputusan yang agak okay semata-mata. telefon mama, mama kata bila nak meningkat? uhu. sedih juga.... tapi bersyukur dapat maintain. tapi, tak mampu menipu diri bahawa aku kecewa sangat-sangat sebab subjek lain semua bagus, cuma subjek sejarah juga aku tak mampu dapat lebih baik dari B... argh! tension... adakah ini punca aku demam? 

sekian kucing mengiau tengahari ini.... meeeooowww~!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan