Selasa, 3 Januari 2012

3 Januari 2012

Hari pertama final exam, juga hari lahir aku. cuak dan gelisah. lebih cuak, paper yang bukan kecenderungan aku. bab kira-kira bukan kepakaran...hurm..

menanti detik 12 malam, Si Dia mahu berjumpa. sudah dapat mengagak rancangan kejutannya. tapi aku masih akur permintaannya untuk turun, kononnya untuk mengembalikan barang-barangnya yang ada pada ku. macamlah esok sudah tidak ada kan sayang? :)

melangkah depan rumah penggawa, terkejut dek suara-suara yang ku kenal. memang terkejut sungguh kerna tak sangka mereka semua di sebalik deretan kereta yang ada di situ. lagipun di situ gelap gelita, makhluk asing pun terkejut woi! hebatlah mereka! haha~

Suprise menjadi!
Motif Sunsilk Perapi? haha
dalam kebingungan nak memotong kek di mana, kami pun beramai-ramai ke Khaleel. lama juga hanya memandang kek sebab segan nak minta pinggan dari abang Khaleel yang semacam tu..hurm. sesi bergambar dan gila-gila berlangsung entah berapa lama. akhirnya aku juga yang ambil pinggan sendiri tanpa rasa malu.hihi. Tanpa disedari, sudah jam 130. dalam kepanikan, aku meminta diri. bimbang juga menyinggung hati mereka yang bersusah payah datang meraikan aku. tapi apa boleh buat, birthday girl ada exam jam 9 pagi! sori...:(

dalam melangkah nak pulang, aku terkena lagi. rupanya kejutan belum berakhir. penuh dibaling tepung oleh mereka. tak marah, cuma kemalasan yang amat memikirkan perlu mandi. tapi memang putih macam hantu zombie kampung pisang dibuatnya. meriah, kepoh...satu Khalel pandang. tak malu apa dah. cuma happy. 

Bila pulang, senyum pada si dia. dia yang berjaya membuat aku bahagia. dia yang selalu gelak dan ketawa. dia yang tak ensem , tapi ada manisnya..ahahah..~

kek cappucino yg sedap!
Terima Kasih, Fik, Dali, Una, Lieyza, Emma, Adi dan Mira...

Istimewa... Terima Kasih, Kamu~ :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan